RSS
Коди ВОРМИКС ВК

Меню сайту


Форма входу

Календар
«  Грудень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пошук

  
Головна » 2011 » Грудень » 16 » Порядок оновлень в Wormix, все розписано наперед ...
19:49
Порядок оновлень в Wormix, все розписано наперед ...


Заздалегідь прошу прохання за те, що я не став заморочуватися над написанням статті про поточні плани поновлення гри вормікс, я звичайно міг би написати тут за кілька хвилин цілу оду про те, як будуть оновлювати вормікс, але лінь




Порядок оновлень в Wormix, все розписано наперед ...

 
Заздалегідь прошу прохання за те, що я не став заморочуватися над написанням статті про поточні плани поновлення гри вормікс, я звичайно міг би написати тут за кілька хвилин цілу оду про те, як будуть оновлювати вормікс, але лінь взяла наді мною гору і я просто скопіював , діалог з одним із розробників вормікса Ізмаїлом Бельфегоровічей, для нас з Вами просто Денисом Шевченка, який був скопійований кимось із групи Wormix Test, і викладений в одну з тисячі груп про гру вормікс вконтакте ... Ссилочку прислав один з користувачів сайту, що побажав чомусь залишитися невідомим, і попросив мене самого написати цю статтю, ось такий сором'язливий попався товариш ...

Що ж, читаємо, вникаємо і звичайно ж коментуємо, може допоможемо розумною думок розробникам вормікса, дивись і прислухаються і зроблять нашу з Вами улюблену гру краще ...

Артем Решетило
Бот (демон) намагався стріляти вогнеметом з-під води ... якось безглуздо - він тупо пропустив хід.



Сергій В'язове
У бота багато чого немає і багато дурниць він робить. Його звичайно можна модифікувати, щоб він якось інакше ходив, але я думаю, що на даному етапі це є не стільки актуальним.



Артем Решетило
Сергій, так, згоден ... розумні боти будуть "більше важити" і гра стане завантажуватися довше, що теж дуже погано.




Ізмаїл Бельфегоровіч
Розумні боти в вормікс - дійсно непріоритетних завдання на це оновлення, але в наступному вони вже будуть доопрацьовані)




Сергій В'язове
Артем, тут не в завантаженні справу. У мене додаток загружається 2 сек наприклад). Я просто вважаю, що є багато інших завдань, які потрібно вирішити, а потім вже переходити до ботів, але на цей рахунок у мене, є думка разноуровнего бота. Припустимо, перейшов на рівень, поки 100 хп не набрав ...
показати повністю ...
 


Ізмаїл Бельфегоровіч
Ми взагалі плануємо зробити повноцінний одиночний режим) спочатку тільки налагодив ПВП, випустимо досягнення і паралельно будемо робити клани і апгрейди зброї. Плани давно розписані, часу як завжди не вистачає на все ...
 


Сергій В'язове
Одиночний режим? Тобто, щоб можна було грати тільки в місії і все? Без ставок? Так це ж комерційно не вигідно!




Ізмаїл Бельфегоровіч
Поєдинки нікуди не подінуться, природно, але більша частина гравців грає лише проти ботів, от для них і треба покращувати гру!
 
 


Сергій В'язове
Ізмаїл, та ні, я не мав на увазі, що поєдинки кудись подінуться. Я якраз і мав на увазі ботів. Просто це комерційно не вигідно, щоб гравці грали тільки в пошукових роботів. Треба значить робити, щоб для фінального переходу на новий рівень вони набирали певну кількість не тільки досвіду, а й рейтингу.




Артем Решетило
Ізмаїл, це радує ...
 
Саньок Куніцин
Ізмаїл, апгрейди зброї? Це вже цікаво ... Пам'ятаю, давним давно в планах було)

На рахунок повноцінного одиночного режиму - це дуже хороша новина. Якраз я один з тих, хто грає тільки проти ботів.




Сергій В'язове
Саньок, а я от особисто не вважаю за потрібне витрачати час програмістів на розробку того, що не буде приносити прибутку. Чому? Я думаю тут і без того зрозуміло, що за безкоштовно ніхто працювати не буде.
Тим більше в будь-якому елементі онлайн проекту повинна бути комерційна вигода. Тому якщо вже робити таку систему, то треба придумувати, як з неї таки теж отримати вигоду, бо сенсу немає. Краще щось в динаміки реалізувати, зброя нове реалізувати, фішечки нові придумати, ніж розробляти оффлайн гру.




Саньок Куніцин
Сергій, не можу не погодитися, але все таки дуже багато грають тільки в оффлайн режим, а прості бої з ботами з часом набридають. Інтерес пропадає. Ось справа то в чому.

На рахунок вигоди (приклад) - вже купу разів пропонували додати до магазину Титанову балку і Супер-бункеролом за досить велику ціну, але всі проти ... Хоча не знаю, Супер Бункеролом насправді не так вже й серйозна, я за 4 рази ні разу не зміг їм убити кого-небудь (це вже оффтоп пішов, перепрошую).




Сергій В'язове
Ось таки теж не погоджуся. Продаж титанової балки навіть по величезній ціні призведе до дисбалансу в грі, до сильного дисбалансу, а звідси гра може втратити потенційних платників. Чим більше дісбалансового зброї можна купити на низьких рівнях, тим менше гравців буде грати далі в бої і тим менше потенційних платників буде.
Вони будуть йти або в оффлайн бої, або взагалі кидати гру.




Саньок Куніцин
Сергій, добре, Титанова балка - можливо, але от Супер-бункеролом? Можливість покупки тільки при досягненні певного кол-ва рейтингу та рівня врятувала б положення, і ніякого дисбалансу. Це навпаки було б "нагородою" для самих елітних гравців. Та й до того ж це реальна мета гри, вибивання грошей з бідних діточок юзерів ...
 
Сергій В'язове
Як бути з тим, що доната з рейтингом 80К доступний супер-бункеролом, а йому в боях попадаються гравці з рейтингом набагато нижче, кому така фішка не доступна? От мені з рейтингом 27К з 100 боїв тільки 10 попадаються гравці з рейтингом вище мого.


Саньок Куніцин
Тут вже справа в системі підбору гравців, це інша проблема.


 
Сергій В'язове
Саньок, але це ж окремі системи. Це комплекс, який має працювати злагоджено. При такій системі такі й умови на зброю.




Саньок Куніцин
Мда, і в результаті все звелося до того, щоб залишити все, як є. Можливо так дійсно буде краще ...



Сергій В'язове
Що стосується балок і системи підбору - так. Що стосується модифікації ботів і повноцінну оффлайн гру ... тут не знаю, дивлячись, що зроблять, тільки після цього я можу розмірковувати про доцільність. Поки тільки голі слова.

Переглядів: 2797 | Додав: FreeDOM | Теги: Вконтакті Вормікс коди, Вормікс Вконтакті, коди Wormix, проходження Вормікс, прокачка вормі, секрети Вормікс, коди для Вормікс Вконтакті, Коди Вормікс | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz
Copyright //kodi-vormix-vk.at.ua/ © 2024